Kalló Melinda kineziológus - Kineziológia blog - Utolsó kommentek
blfr4@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/03/17/melyik_agyfelteked_dominans/full_commentlist/1#c20074393
Válasz erre: Melyik agyféltekéd domináns?
2013-06-23T13:24:17+02:00
2013-06-23T13:24:17+02:00
ochrasy
http://blog.hu/user/55197
??? Dehát nem értem, miért látná ezt valaki máshogy...egyértelmű, hogy folyton változtatja az irányát, és nem hiszem, hogy én változtatom: egyik pillanatban a bal lábán áll, éa jobbra, óram. járásával megegyzezően forog, a másik pillanatban a jobb lábán áll, és balra forog. Azt, hogy melyik lábán áll, nem hiszem, hogy össze lehet téveszteni.
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/02/24/gyerekekre_hangolva_a_gyerekek_5_szeretetnyelve/full_commentlist/1#c20065115
Válasz erre: Gyerekekre hangolva. A gyerekek 5 szeretetnyelve.
2013-06-21T14:03:46+02:00
2013-06-21T14:03:46+02:00
Ariadné2010
http://blog.hu/user/394808
<a href="http://vanvalasztasod.blog.hu/2010/02/24/gyerekekre_hangolva_a_gyerekek_5_szeretetnyelve?fullcommentlist=1#c20063922" class="reply_nick_702901" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20063922 );">@Palma, Ágnes</a>: Ezen a linken megtalálod.<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.libri.hu/konyv/ross_campbell.gyerekekre-hangolva.html">www.libri.hu/konyv/ross_campbell.gyerekekre-hangolva.html</a><br />
Jó olvasást! :-)
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/02/24/gyerekekre_hangolva_a_gyerekek_5_szeretetnyelve/full_commentlist/1#c20063922
Válasz erre: Gyerekekre hangolva. A gyerekek 5 szeretetnyelve.
2013-06-21T13:45:12+02:00
2013-06-21T13:45:12+02:00
Palma, Ágnes
http://blog.hu/user/702901
a Gyermekre hangolva könyvet hol lehet megvásárolni? Nagyon fontos lenne számomra. Köszön
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/05/17/online_tanacsadas/full_commentlist/1#c20063917
Válasz erre: Online tanácsadás
2013-06-21T13:43:05+02:00
2013-06-21T13:43:05+02:00
Palma, Ágnes
http://blog.hu/user/702901
a Gyermekre hangolva könyvet hol lehet megvásárolni? Nagyon fontos lenne számomra. Köszönöm
https://vanvalasztasod.blog.hu/2012/02/04/eletcelod_megtalalasahoz/full_commentlist/1#c16294530
Válasz erre: Életcélod megtalálásához
2012-04-05T16:16:09+02:00
2012-04-05T16:16:09+02:00
minimoncsi
http://blog.hu/user/719988
Kedves Melinda<br />
<br />
Az elmúlt években az életem gyökeresen felfordult és nem könnyű ezzel megbirkóznom. Érzem az irány jó amerre haladok ebben erősítettek meg az írásai is. Sok segítséget kapok belőlük. Ezért szeretném kifejezni a hálámat egy a szívemből jövő KÖSZÖNÖMMEL. Minden jót kívánok Medgyes Mónika Szombathelyről
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/08/31/eld_az_eleted_6/full_commentlist/1#c13039172
Válasz erre: Éld az életed...
2011-03-27T21:31:23+02:00
2011-03-27T21:31:23+02:00
eurohorgasz
http://blog.hu/user/590580
Kedves Kalló Melinda!<br />
<br />
Nagyszerű ez az oldal, gratulálok. Örülök, hogy ráakadtam Önre, rendkívüli képességekkel rendelkező szakembernek ismertem meg az Ön által írt cikkekből.<br />
Csak így tovább, nem véletlenül figyeltek fel Önre a kineziológusok szövetségében is.<br />
üdv<br />
eurohorgasz
https://vanvalasztasod.blog.hu/2011/01/06/eletleckek_a_gyerekeimtol/full_commentlist/1#c12295822
Válasz erre: Életleckék a gyerekeimtől
2011-01-23T08:36:07+01:00
2011-01-23T08:36:07+01:00
gabesz07 (törölt)
Hát ez tényleg így van .
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/05/30/szellemi_torvenyeink/full_commentlist/1#c12295659
Válasz erre: Szellemi törvényeink…
2011-01-23T08:35:46+01:00
2011-01-23T08:35:46+01:00
gabesz07 (törölt)
Bár nekem van némi kételyem ebben .De vannak nagyon hasznos dolgok benne.Be is linkeltem.Fel tettem a hotdogra.Az urrelt nézd meg.Azért tettem fel mert azért érdekes és hasznos.Hátha mást is érdekel.<a rel="nofollow" href="http://www.hotdog.hu/user_prof.hot?user_id=1291581">www.hotdog.hu/user_prof.hot?user_id=1291581</a>
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/04/08/az_elo_matrix_a_gyogyitas_uj_tudomanya/full_commentlist/1#c12132165
Válasz erre: Az élő mátrix. A gyógyítás új tudománya.
2011-01-10T06:42:32+01:00
2011-01-10T06:42:32+01:00
gabesz07 (törölt)
a fenti videó nem müködik
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/08/05/hogyan_eljunk_100_evig_1/full_commentlist/1#c11237807
Válasz erre: Hogyan éljünk 100 évig
2010-10-08T17:33:59+02:00
2010-10-08T17:33:59+02:00
memphis55
http://blog.hu/user/489747
Sok igazság van benne, amit a video-n említ a csávó!<br />
Kár, h mi nem tartozunk a "Kék zónába".
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/04/26/stressz_es_a_halogatas/full_commentlist/1#c11237749
Válasz erre: Stressz és a halogatás
2010-10-08T17:33:33+02:00
2010-10-08T17:33:33+02:00
memphis55
http://blog.hu/user/489747
<a href="http://vanvalasztasod.blog.hu/2010/04/26/stressz_es_a_halogatas?fullcommentlist=1#c11235479" class="reply_nick_519004" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11235479 );">@besokalok</a>: Nem szabad mindenféle gyógyszereket beszedni, amit az orvosok felírnak, mrt ezek nagy része tele van mellékhatásokkal, sőt vannak olyanok, amelyek függőséget okoznak. Ha mindenképpen a gyógyszeres kezelés mellett döntesz, ott vannak a homeopátiás gyógyszerek. Ezeknek nincsen mellékhatásuk, és u.a. v jobb eredményt tudsz velük elérni. Én a sedatif pc készítményeit már kipróbáltam, ezeket tudom ajánlani, de hallottam más készítményekről is, h elég hatásosak!
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/07/04/te_az_aramlattal_uszol_vagy_az_ar_ellen_evezel/full_commentlist/1#c11235543
Válasz erre: Te az áramlattal úszol vagy az ár ellen evezel?
2010-10-08T13:48:42+02:00
2010-10-08T13:48:42+02:00
besokalok
http://blog.hu/user/519004
Vicces az előző szinte a számból vette ki a szót :)<br />
Nekem az egyetem többet ártott, mint használt. Kikerültem a család oltalmazó öleléséből és teljesen megőrültem. Lázadtam drogoztam, teljesen elhagytam magam, odáig fajultak a dolgok, hogy már semmi nem érdekelt. Persze a gondok megsokasottak a nemtörődömségnek hála, és szerintem még most sem sikerült kimásznom belőle. Bárcsak néha ujralehetne kezdeni...
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/06/30/jobb_ha_elfelejted/full_commentlist/1#c11236948
Válasz erre: Jobb ha elfelejted!
2010-10-08T13:44:24+02:00
2010-10-08T13:44:24+02:00
Joco22
http://blog.hu/user/431440
Ez egy elég jó kis post lett, és teljesen egyet értek a szerzővel :)<br />
Az idézet pedig ütős a végén! :)
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/04/26/stressz_es_a_halogatas/full_commentlist/1#c11236897
Válasz erre: Stressz és a halogatás
2010-10-08T13:44:00+02:00
2010-10-08T13:44:00+02:00
Joco22
http://blog.hu/user/431440
A "természetes alapanyagú" szereket ki lehet váltani más, valóban természetes dolgokkal, és azok nem csak részben, hanem teljesen egészségesek. <br />
Nem hiszek ezekben a homeopátiás szerekben, és ezt nem előítéletből mondom. Nekem tényleg nem segített. Hamarabb gyógyultam ki a sok stresszből ilyen gyógyszerek nélkül, minhta használtam volna azokat.
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/04/26/stressz_es_a_halogatas/full_commentlist/1#c11235479
Válasz erre: Stressz és a halogatás
2010-10-08T13:43:45+02:00
2010-10-08T13:43:45+02:00
besokalok
http://blog.hu/user/519004
Sajnos nekem el kell ismernem, hogy szerintem rossz géneket örökölltem. Egyszerüen kamasz korom óta minden felingerel, a leg jelentéktelen apróságon is képes voltam elpattanni, a szüleim nagyon elnézőek voltak, valószínüleg a kamaszkor számlájára írták a dolgot, viszont most hogy már bőven túl vagyok rajta, sajnos igen csak aggódnak. Én is rendkívül meg vagyok ijedve, mára odáig fajultak a dolgok, hogy mindenkit elüldöztem magam körül. Természetesen voltam orvosnál kaptam gyógyszereket, de hála a mellékhatásoknak akkor meg a munkámat nem tudom normálisan ellátni.
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/07/04/te_az_aramlattal_uszol_vagy_az_ar_ellen_evezel/full_commentlist/1#c11217033
Válasz erre: Te az áramlattal úszol vagy az ár ellen evezel?
2010-10-06T13:54:06+02:00
2010-10-06T13:54:06+02:00
Varázsgomba
http://blog.hu/user/430832
nagyon jo kis cikk,elgondolkodtató..nálam az egyetem jelenti a negativumot az életben jelenleg sajnos,elég nehéz és nem ugy sikerülnek a félévek,ahogy akarom,emiatt már nálam is jelentkezett persze a depresszio és különbözö pánikrohamok a szorongás miatt!leszoktam a cigiröl ezután,c-vitamint elkezdetm adagolni jo nagy dozisokban naponta,probáltam pozitivan állni a dolgokhoz,jártam pszichologushoz,de igazábol semmi sem segitett..utolso félévem az egyetemböl,igy remélem ha ennek vége akkor vége a "rémálmoknak"is,s akkor már nem az ár ellen hanem az árral fogok sodrodni!:)
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/02/17/gyerekneveles_az_ordog_a_reszletekben/full_commentlist/1#c11217188
Válasz erre: Gyereknevelés...az ördög a részletekben...
2010-10-06T13:53:27+02:00
2010-10-06T13:53:27+02:00
Breadi__
http://blog.hu/user/469068
Ez így van. És nem csak mi neveljük a gyerekeket, hanem ők is nevelnek minket :)
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/04/26/stressz_es_a_halogatas/full_commentlist/1#c11217146
Válasz erre: Stressz és a halogatás
2010-10-06T13:52:20+02:00
2010-10-06T13:52:20+02:00
Breadi__
http://blog.hu/user/469068
Hantabb szerintem nem kellene így hozzáállnod a dolgokhoz, mert ez is csak ront a helyzeteden. Ha kezded elfogadni, azt jelenti, hogy igazából neked tök mindegy mi lesz, jó neked így is. És így tényleg nem fogsz kilábalni. Igazából az akaraterő és önbizalom a megoldás szinte mindenre. Nincs ppárod esetleg? Mert ő is nagyon sokat tudna segíteni rajtad.<br />
A nyugtatók és altatók nem számítanak megoldásnak semmire. Szerintem. Csak függőséget okoznak maximum. <br />
A nevetés is lehet homeopátiás szer, de nem gyógyít meg mindent, csak kicsit elnyomja a sok stresszt abban a pillanatban. Külföldön vannak nevetés terápiák, nem tudok róluk igazából semmit, de biztos lehet hosszabb távú hatása is :)
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/04/26/stressz_es_a_halogatas/full_commentlist/1#c11216948
Válasz erre: Stressz és a halogatás
2010-10-06T13:43:28+02:00
2010-10-06T13:43:28+02:00
Varázsgomba
http://blog.hu/user/430832
<a href="http://vanvalasztasod.blog.hu/2010/04/26/stressz_es_a_halogatas?fullcommentlist=1#c11131383" class="reply_nick_459148" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11131383 );">@tramcrash</a>: <br />
hát ez a videó,s még amik azon az oldalakon találhatóak,hát azok nagyon jok,tényleg nevetésre fakasztanak,s addig el is felejtem az egyetem okozta sokkolo lelki hatásokat!<br />
A pozitiv gondolkodásmód mindig is segitett mindenben,régebben igen pesszimista voltam,s akár a vizsgákban akár máshol is csak negativan jöttem ki a dolgokbol..manapság már ez nem igy van szerencsére.<br />
Emellett fontos az egészséges életmod is,a legfontosabb pedig hogy kerüljük az orvosok által felirt pirulákat!persze ha nem olyan betegségünk van amit mással nem lehet gyogyitani!ha ez nem igy van akkor maradjunk a természetes gyogykészitményeknél!
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/08/13/kicsoda_a_kineziologus/full_commentlist/1#c11153320
Válasz erre: Kicsoda a kineziológus?
2010-09-29T18:30:41+02:00
2010-09-29T18:30:41+02:00
tramcrash
http://blog.hu/user/459148
Egy jó barátom rendszeresen járt. Lassan haladtak a kineziológussal, ezért úgy döntött hipnotizáltatja magát, miután már minden más gyógymódot is végigzongorázott és nem segített neki...<br />
Kiderült a betegségének pszichológiai eredete és meggyógyult rövid időn belül.
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/04/26/stressz_es_a_halogatas/full_commentlist/1#c11153297
Válasz erre: Stressz és a halogatás
2010-09-29T18:29:58+02:00
2010-09-29T18:29:58+02:00
tramcrash
http://blog.hu/user/459148
A másik fontos tényező a jó hozzáállás a gyógyuláshoz. Ezek a természetes alapanyagú szerek pedig rásegítenek. A videó, amit linkeltem erősen segít a jó hozzáállásban, mivel nevetésre kényszerít, a nevetés pedig jó gyógyszer :) a nevetés is egy homeopátiás készítmény lenne?? :D
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/02/17/gyerekneveles_az_ordog_a_reszletekben/full_commentlist/1#c11150013
Válasz erre: Gyereknevelés...az ördög a részletekben...
2010-09-29T13:00:15+02:00
2010-09-29T13:00:15+02:00
jonathan00
http://blog.hu/user/514296
Gyereknevelés az számomra is mindig nehéz kérdés volt. Sok példa volt előttem. Voltak jó neveléső ismerőseim meg rosszak is. Igazából a neveltetésükben nem sok különbséget véltem felfedezni. Mindegy gyereket máshogy kell terelgetni, mert ugye megvannak az örökölt személyiségi jegyei is.
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/04/26/stressz_es_a_halogatas/full_commentlist/1#c11149605
Válasz erre: Stressz és a halogatás
2010-09-29T12:59:49+02:00
2010-09-29T12:59:49+02:00
jonathan00
http://blog.hu/user/514296
<a href="http://vanvalasztasod.blog.hu/2010/04/26/stressz_es_a_halogatas?fullcommentlist=1#c11129241" class="reply_nick_454902" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11129241 );">@hantabb</a>: Ilyen problémákkal inkább fordulj pszichológushoz. Igaz írtad, hogy fordultál már szakemberhez, lehet, hogy ilyen típusúhoz is, de nem hiszem el, hogy nem tudnának segíteni. Én is régebben szedtem nyugtatókat, de az igazi megoldás az életmódváltás jelentette. Ajánlanám mindenkinek:D
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/04/26/stressz_es_a_halogatas/full_commentlist/1#c11149254
Válasz erre: Stressz és a halogatás
2010-09-29T12:59:28+02:00
2010-09-29T12:59:28+02:00
jonathan00
http://blog.hu/user/514296
hantabb: Ilyen problémákkal szerintem inkább pszichológushoz kellene fordulnod. Igaz írtad hogy voltál szakembernél, lehet hogy itt is, de nem tudom elképzelni, hogy ne legyen megoldás a problémádra. Én inkább gyógyszer párti vagyok. Sajnos régebben nekem is kellett szednem, nyugtatókat. De az igazi megoldást az életmód váltás jelentette a számomra. Új munka, más felfogásmód, több pihenés.
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/02/17/kineziologia_one_brain_modszer/full_commentlist/1#c11131393
Válasz erre: Kineziológia - One Brain módszer
2010-09-27T14:01:27+02:00
2010-09-27T14:01:27+02:00
tramcrash
http://blog.hu/user/459148
Hm.. ez egész érdekes!
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/04/26/stressz_es_a_halogatas/full_commentlist/1#c11131383
Válasz erre: Stressz és a halogatás
2010-09-27T12:57:53+02:00
2010-09-27T12:57:53+02:00
tramcrash
http://blog.hu/user/459148
Sajnos vannak ilyen komplikált és bonyolult helyzetek is, bár szerencsére a többség csak a szokásos életviteli stressz miatt feszült, alszik rosszul.. és a gyógymód is egyszerűbb. A sport, relaxáció nagyon jó lehet, vagy valami ami kikapcsolja, lenyugtatja az embert..<br />
<br />
Pl ez: <a rel="nofollow" href="http://www.nyugoggyale.hu/stresszfitnesz/">www.nyugoggyale.hu/stresszfitnesz/</a><br />
Norbinak komoly kunkurenciát jelenthet ez az új irányzat.. :P:P<br />
Najó, csak vicceltem..
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/08/13/kicsoda_a_kineziologus/full_commentlist/1#c11129275
Válasz erre: Kicsoda a kineziológus?
2010-09-27T11:37:18+02:00
2010-09-27T11:37:18+02:00
hantabb
http://blog.hu/user/454902
Ezt a módszert még nem próbáltam, de mindenképp adok neki egy esélyt.
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/04/26/stressz_es_a_halogatas/full_commentlist/1#c11129241
Válasz erre: Stressz és a halogatás
2010-09-27T11:37:00+02:00
2010-09-27T11:37:00+02:00
hantabb
http://blog.hu/user/454902
Hát akkor azt hiszem nekem a 3. lehetőség a javallott, bizonyos szomorú körülmények miatt sok trauma ért gyerekkoromba, melyek befolyásolták mind a kamasz koromat mind pedig a fiatal koromat. Persze eleinte nem tudtam, hogy közvetlenül a múltam miatt vannak problémáim, eleinte nem is volt különösebb problémám, de ahogy idősödtem ezek egyre tömörebbé és súlyosabbá váltak. Ma már ott tartok, hogy nem szívesen megyek emberek közé mert félek a kötöttségtől. Éjszakánként felébredek, nem tudok aludni, sokat érzem magam rosszul és apróságokon is bepánikolok. Voltam orvosnál, szakembernél, kaptam rengeteg féle gyógyszert, próbálkoztam homeopátiás szerekkel, természetgyógyásszal, de mindhiába. Én igazából kezdem elfogadni, hogy így kell leélnem az életem, ez a sorsom.
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/04/26/stressz_es_a_halogatas/full_commentlist/1#c11109269
Válasz erre: Stressz és a halogatás
2010-09-24T13:28:49+02:00
2010-09-24T13:28:49+02:00
Ariadné2010
http://blog.hu/user/394808
<a href="http://vanvalasztasod.blog.hu/2010/04/26/stressz_es_a_halogatas?fullcommentlist=1#c11106729" class="reply_nick_221659" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11106729 );">@Derben</a>: Sajnos sokkal gyakoribb ez a helyzet mint elsőre gondolnánk. Mint kineziológus gyakran találkozom ehhez hasonló helyzetben lévő emberekkel. A megoldáshoz az alábbi lehetőségek vezetnek: 1 lehetőség: Megváltoztatod a helyzethez való viszonyulásodat. Ha már felismerted hogy „Úristen már megint hülyeségeken idegesítem fel magam”, akkor már nem is olyan nehéz másként nézni a dolgokra. Sokat segíthet ha a humorérzékünket is segítségül hívjuk. Ha ez az út nem járható számodra, akkor jön a 2.lehetőség: lépéseket teszel, hogy megváltoztasd a helyzetedet, hogy kikerülj abból a szorító állapotból (és nem halogatod!). Más szóval, beszélsz azzal a bizonyos személlyel, feltérképezed a lehetőségeidet, teszel valami konkrétat az ügy érdekében.<br />
<br />
A 3. lehetőség, ha semmiképpen nem sikerül kitörnöd az ördögi körből, akkor ez annak a jele, hogy valami miatt elakadt a lemezjátszó más szóval egy komoly érzelmi blokk lehet az energetikai rendszeredben. Ilyenkor érdemes lehet felkeresned egy kineziológust és együtt feltárni és feloldani az okokat. Nem érdemes ilyen stresszesen élni az életünket.
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/04/26/stressz_es_a_halogatas/full_commentlist/1#c11106729
Válasz erre: Stressz és a halogatás
2010-09-24T11:44:44+02:00
2010-09-24T11:44:44+02:00
Derben
http://blog.hu/user/221659
Örülök, hogy rátaláltam erre a bejegyzésre, mivel én talán a stresszes embereknek egy külön fajtája vagyok. Hiába vagyok tisztába a dologgal, hiába figyelem magam kívülről, hogy mi miért történik velem, egyszerűen nem tudok felülkerekedni rajta... Lehet, hogy én vagyok túlérzékeny a világ dolgaira, vagy csak szimplán buta emberekkel hoz össze a sors, de néha mindenkit megtudnék fojtani...<br />
Sokszor jártam már ez miatt orvosnál, mindig felírtak valami nyugtatót, vagy egyéb isten tudja milyen szereket, de mindegyiknek volt valami mellékhatása ami miatt végül abba kellett hagynom a szedését.<br />
Komolyan... már az is idegesít ha pl. a mozgólépcsőn közvetlenül mögém állnak, pedig tudom, hogy ez miatt aztán nem kéne felhúznom magam, de ha egyszer ott áll és ott dumál a hátam mögött... Na, már is ideges lettem...<br />
Azon is gondolkoztam már, hogy munkahelyet váltok, mert a stressz jó része onnan ered, ezzel tisztában vagyok, csak manapság az ember nehezen adja be a derekát ilyen változtatásra, talán nem is kell magyaráznom miért..<br />
Szóval, ami a lényeg, én is szeretnék egy elérhető megoldást találni... <br />
Annak pedig örülök, hogy akad néhány ember itt, akivel egy cipőben járunk, még ha nem is olyan pozitív ez, de talán együtt felülkerekedünk rajta! :-)
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/04/26/stressz_es_a_halogatas/full_commentlist/1#c11086437
Válasz erre: Stressz és a halogatás
2010-09-22T14:38:13+02:00
2010-09-22T14:38:13+02:00
bodranni
http://blog.hu/user/511425
<a href="http://vanvalasztasod.blog.hu/2010/04/26/stressz_es_a_halogatas?fullcommentlist=1#c11083057" class="reply_nick_251708" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11083057 );">@gurken</a>: Akkor olyan típus lehetsz, mint a lakótáram. Ő sokmindent kipróbált már, de eddig nem sok minden segített abban, hogy fel tudjon oldódni stresszhelyzetekben. Mikor az egyetemen vizsgaidőszak van akkor is igyekszem neki segíteni ahogy tudok, de annyira stresszel a vizsgái miatt, hogy szinte teljesen leblokkol. Ő már szed valamit erre, eddig ez hozott némi javulást. Ha érdekel akkor megkérdezem a nevét.<br />
<br />
@kuntabalu: Ez mind szép és jó, de aki már ennyire stresszes mert esetleg mindig is hajlamos volt rá, annak hiába mondod, hogy menjen mozogni, ráadásul manapság az emberek (főleg az egyetemisták vagy a dolgozó emberek) annyira elfoglaltak, hogy ezt nehéz beépíteni a napi rutinba. Van amikor igenis szükség lehet valamilyen (orvos által is elismert, ajánlott) készítményre.
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/02/26/allergias_vagy_a_kineziologia_segit/full_commentlist/1#c11086108
Válasz erre: Az allergia része az életednek? A kineziológia segít!
2010-09-22T14:02:20+02:00
2010-09-22T14:02:20+02:00
Ariadné2010
http://blog.hu/user/394808
<a href="http://vanvalasztasod.blog.hu/2010/02/26/allergias_vagy_a_kineziologia_segit?fullcommentlist=1#c11083390" class="reply_nick_474097" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11083390 );">@barbuska</a>: Teljesen egyetértek.
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/04/26/stressz_es_a_halogatas/full_commentlist/1#c11083057
Válasz erre: Stressz és a halogatás
2010-09-22T13:17:55+02:00
2010-09-22T13:17:55+02:00
gurken
http://blog.hu/user/251708
Azt kell mondjam tipikusan rám illik az egész cikk! Egész életemben az volt rám a jellemző, hogy mindent az utolsó pillanatra hagytam, esetleg ha bele kezdtem valamibe egy idő után azt vettem észre, hogy lanyhul a lelkesedésem, majd szépen lassan elfogy. Tehát amit elkezdtem sosem fejeztem be normálisan. Persze legbelül tudom, hogy a gyerekkori élményeim, az otthoni állapotok és az elsajátított példa okán jutottam ideáig és ez által csak halmozódtak a kissességi érzést követő problémáim. Most már ott tartok, hogy mindentől félek, szinte gyűlölök felkelni, de nem adom fel, bízom benne, hogy találok megoldást.
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/04/26/stressz_es_a_halogatas/full_commentlist/1#c11082984
Válasz erre: Stressz és a halogatás
2010-09-22T13:17:31+02:00
2010-09-22T13:17:31+02:00
kuntabalu
http://blog.hu/user/353816
<a href="http://vanvalasztasod.blog.hu/2010/04/26/stressz_es_a_halogatas?fullcommentlist=1#c11032168" class="reply_nick_443182" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11032168 );">@berti5</a>: Függetlenül a stressz kiváltó okaitól, ha az embert stressz éri azt jó valamilyen módon levezetni, kiadni magadból! Vannak akik esküsznek a különféle homeopátiás szerekre, ám ezek szerintem csak tökéletes példái a "hogyan adjunk el drágán egy divatcikket" esetére! Az én véleményem, hogy próbálj nyugodt életet élni, ne húzd fel magad mindenen, ha pedig már túl sok minden gyülemlett fel benned azt vezesd le testmozgással. Lehet lazán (pl: futás, fitnesz) vagy lehet durván is (pl: boxzsák püfölése, közben ordibálás).<br />
<br />
Ez nem csak jó stressz levezető, de segít egészségesebbé is tenni! :) Ez az én véleményem!
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/04/26/stressz_es_a_halogatas/full_commentlist/1#c11085406
Válasz erre: Stressz és a halogatás
2010-09-22T13:13:38+02:00
2010-09-22T13:13:38+02:00
Ariadné2010
http://blog.hu/user/394808
<a href="http://vanvalasztasod.blog.hu/2010/04/26/stressz_es_a_halogatas?fullcommentlist=1#c11082853" class="reply_nick_474097" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11082853 );">@barbuska</a>: Én is kedvelem a "hogyanokat". Az életben az a sok elmélet semmit sem jelent ha nem tudjuk gyakorlatba ültetni :-) Az már rendkívüli dolog, hogy megszületett benned a felismerés. Most már csak gyakorolnod kell, hogy minél többször rajtakapd magad amikor ítélkezel valaki felett, amikor stressz ér. Azonosítsd minél pontosabban az érzéseidet. A stressz mögött mindig félelem lakózik. Egészen biztos, hogy amikor stressz ér félsz valamitől...( pl. hogy az embereknek rossz véleményük lesz rólad)<br />
A kapcsolatok (főnök, kolléga, eladó, beosztott, barát, partnerünk, gyerekünk) tükröt tartanak elénk. Egy kapcsolatból megismerhetjük tulajdonságainkat, embertársaink felé támasztott elvárásainkat. Amit legkevésbé szeretsz ezekben az emberekben, az saját magad: magatartásod, elfojtott ösztöneid, néhány merev elképzelésed. Nem vonzódtak volna hozzád, ha nem illenének szervesen az életedbe. Kérdezd meg magadtól, hogy miért zavart annyira az az eladó. Talán szoktál te is néha így viselkedni vagy ha gyakran találkozol ilyen modortalan emberekkel akik megszólnak gondolkodj el hogy gyermekkorodban volt ilyen kellemetlen élményben részed és talán a mai napig rosszul esik ha mások nem a "jó kislányt" látják benned. (Ne izgulj az emberek többségében sajnos működik ez a kellemetlen reakció). Másfelől pedig gondold el, hogy az a szegény eladó saját frusztrációinak adott hangot. Én személyesen nem szoktam készítményeket szedni, de azokat is ki lehet próbálni. Egy jó meleg tea önmagában is gyógyír.
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/02/26/allergias_vagy_a_kineziologia_segit/full_commentlist/1#c11083390
Válasz erre: Az allergia része az életednek? A kineziológia segít!
2010-09-22T12:12:49+02:00
2010-09-22T12:12:49+02:00
barbuska
http://blog.hu/user/474097
szerencsére én sosem voltam allergiás. ezt talán köszönhetem anyukámnak is, mert úgy nevelt, hogy kialakuljon az immun rendszerem. nem mondom, hogy koszban-piszokban nőttem fel mint az utcagyerekek.....XD de nem olyan volt, hogy még a széltől is óvott. jajjj vannak nagyon extrém esetek....pl barátnőmék csak orvosi maszkot viselnek ha megfogják a gyereket...nehogy elkapjon egy kis megfázást....<br />
az lehet, h náluk azért allergiás az egész család, mert tulságosan félnek ?
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/08/31/eld_az_eleted_6/full_commentlist/1#c11083098
Válasz erre: Éld az életed...
2010-09-22T12:12:07+02:00
2010-09-22T12:12:07+02:00
gurken
http://blog.hu/user/251708
Pontosan ezért kezdtem el,erőszakosan agy kontrollt alkalmazni magamon, mert hiszem, hogy minden fejben dől el és hiszek a pozitív energiákban. Meglátjuk mi lesz az eredménye :)
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/04/26/stressz_es_a_halogatas/full_commentlist/1#c11082853
Válasz erre: Stressz és a halogatás
2010-09-22T12:09:31+02:00
2010-09-22T12:09:31+02:00
barbuska
http://blog.hu/user/474097
<a href="http://vanvalasztasod.blog.hu/2010/04/26/stressz_es_a_halogatas?fullcommentlist=1#c11039060" class="reply_nick_394808" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11039060 );">@Ariadné2010</a>: <br />
Olyan már velem is előfordult, hogy valami csak később vált ki reakciót. Például a múlt héten mikor egy pékségben vásároltam beszólt az egyik eladó, persze már akkor sem tetszett a modora, de csak később idegeskedtem emiatt. Ez sajnos már nem először fordul elő velem. Legtöbbször igyekszem nem máson levezetni a stresszem, de sajnos általában szegény családtagjaimra zúdítom...pedig nem szeretném. Az első lépésig eljutottam, felismerem a problémát...de nem tudom mit tehetnék. Vannak valami készítmények, esetleg gyógyteák, amiknek nyugtató hatásuk van és segíthetnek?<br />
Tényleg szeretnék változtatni a dolgokhoz való hozzáállásomon.
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/04/26/stressz_es_a_halogatas/full_commentlist/1#c11039060
Válasz erre: Stressz és a halogatás
2010-09-17T09:20:00+02:00
2010-09-17T09:20:00+02:00
Ariadné2010
http://blog.hu/user/394808
A stressz tulajdonképpen saját reakciónk egy külső eseményre. Az esemény önmagában semleges, mi ruházzuk fel pozitív vagy negatív minőséggel. Biztosan veletek is megesett már hogy egy adott szituáció az egyik nap semmilyen reakciót nem vált ki belőled egy másik nap pedig (amikor esetleg rossz a kedved) rettenetesen „fel tud idegesíteni”. Ha jól belegondolsz nem a szituáció idegesített fel, hanem te idegesítetted fel saját magad. Ez nem egy szójáték! A gondolataid elkezdenek pörögni és mivel az esetek többségében valamilyen érzékeny pontodat érintette az esemény, rendesen felforr az agyvized vagy elszorul a torkod, nyomást érzel a mellkasodban.<br />
<br />
Az első lépés a megoldás felé, hogy felismered, elismered hogy a reakciódért Te vagy a felelős. Második lépésként elkezded figyelni magad és reakcióidat. Ha eléggé őszinte vagy magaddal rájössz hogy valamilyen félelem, önbizalomhiány rejtőzik a dolog mögött, az pedig orvosolható. Egy kiegyensúlyozott embert nagyon nehéz "stresszelni".
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/02/08/kineziologiaval_az_onbizalomhiany_ellen/full_commentlist/1#c11035032
Válasz erre: Kineziológiával az önbizalomhiány ellen
2010-09-16T18:39:22+02:00
2010-09-16T18:39:22+02:00
Ariadné2010
http://blog.hu/user/394808
<a href="http://vanvalasztasod.blog.hu/2010/02/08/kineziologiaval_az_onbizalomhiany_ellen?fullcommentlist=1#c11032237" class="reply_nick_443182" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11032237 );">@berti5</a>: Kétségtelen, hogy az embernek vannak vele született tulajdonságai, jellemvonásai. Egy dolog viszont biztos senki sem születik önbizalomhiánnyal. Sajnos az évek során a kisgyerekbe „sikeresen” elültetik a félelem és az önbizalomhiány magvait. A helyzet az, hogy nagyon nagyon kevés az az ember akinek nincsenek ilyen jellegű problémái. Nem csak a félrehúzódó ember küzd önbizalomhiánnyal, hanem a többieket túlharsogó is, ugyanis nagyon ügyesen lehet a különböző frusztrációkat ilyen módon leplezni. <br />
<br />
Amikor azt mondjuk valakiről hogy nincs akaratereje, akkor azt is tudnunk kell, hogy az akaratgyengeség gyakorlatilag egy érzelmi blokkot jelez. Például tudat alatt nem tartjuk magunkat képesnek arra a bizonyos teljesítményre vagy félünk a visszautasítástól stb.<br />
<br />
Az embereket a saját gondolataik és a gondolatok által gerjesztett érzelmeik tartják vissza. Gondolatainkat általában abszolút igazságnak fogadjuk el, pedig ez nem így van. Mindenkivel megesett az hogy belelovalta magát valamilyen gondolatmenetbe, jól felidegeskedett és a végén kiderült, hogy semmi sem igaz abból amit feltételezett.
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/04/26/stressz_es_a_halogatas/full_commentlist/1#c11033342
Válasz erre: Stressz és a halogatás
2010-09-16T16:56:35+02:00
2010-09-16T16:56:35+02:00
Ottóka25
http://blog.hu/user/445513
teljesen egyetértek veled berti..és sajnos azt kell mondjam hogy nagyon nehéz legyőzni ezt a falat, és nagyon kevés emebernek sikerül önmagát egy másik határra átvinni..szóval alapvetően nehéz azt a dolgot elérni, hogy boldogabb és szebb pillanataid legyenek totálisan stresszmentesen
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/02/08/kineziologiaval_az_onbizalomhiany_ellen/full_commentlist/1#c11032237
Válasz erre: Kineziológiával az önbizalomhiány ellen
2010-09-16T15:03:00+02:00
2010-09-16T15:03:00+02:00
berti5
http://blog.hu/user/443182
Nem is tudom szerintem ez olyan vele született dolog hogy az emberek egy része nem tud szembenézni a társaikkal, vagy éppen nincsen akaratereje hogy bármit is megtudjon valósítani.<br />
azért arra kíváncsi lennék hogy ez embereket mi tartja vissza
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/04/26/stressz_es_a_halogatas/full_commentlist/1#c11032168
Válasz erre: Stressz és a halogatás
2010-09-16T15:02:54+02:00
2010-09-16T15:02:54+02:00
berti5
http://blog.hu/user/443182
Én tudom saját magamról azt hogy nagyon stresszesen élem a mindennapjaimat, de valahogy nem tudok rájönni hogy mit és hogyan kellene ez ellen tenni. a főnökömet még sem fojthatom meg, hiszen az mégis csak.. na :D<br />
nagyon sok dologról hallottam már, de van valakinek bevált módja? hogy csökkenteni a napi rosszat? vagy legalább is az hogy az ember fel tudja dolgozni a történteket?<br />
"Ezt a falat a tudatalattink generálja gondolatainkra adott válaszként." nos ezt a falat akkor ideje lenne lerombolni
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/02/04/gyereked_szuletett/full_commentlist/1#c9959425
Válasz erre: Gyereked született...
2010-05-27T06:26:05+02:00
2010-05-27T06:26:05+02:00
Ariadné2010
http://blog.hu/user/394808
<a href="http://vanvalasztasod.blog.hu/2010/02/04/gyereked_szuletett?fullcommentlist=1#c9957928" class="reply_nick_401468" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9957928 );">@mo'at</a>: Igen, igazad van. Nagyon veszélyes rózsaszín szemüveggel nekivágni a dolgoknak. Sokat segít ha objektíven felmérjük a helyzetet és körülbelül tudjuk mire számíthatunk. Sok esetben az is probléma, hogy meg kell tanulnunk segítséget kérni és elfogadni. Ez lehet, hogy banálisan hangzik, de ha úgy neveltek vagy ahhoz szoktál, hogy mindent magad oldasz meg, akkor nagy erőfeszítésedbe kerül, hogy segítségkéréshez folyamodj. Az általad leírt eset valóban katasztrófális és hála istennek szélsőséges példa, de egy friss anyuka ennél kevesebbtől is ki tud borulni. Sajnos nincsenek szabályok, törvények amelyeket követve minden tökéletes lesz. Nekünk édesanyáknak kell úgy alakítanunk az életünket, hogy meg tudjuk élni azt az örömöt amit a gyermekeink jelentenek.
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/02/04/gyereked_szuletett/full_commentlist/1#c9957928
Válasz erre: Gyereked született...
2010-05-27T05:58:52+02:00
2010-05-27T05:58:52+02:00
mo'at
http://blog.hu/user/401468
Sokmindent csak terhesen tudunk meg idősebb asszonyoktól, amit addig el sem tudtunk képzelni. <br />
A legrosszabb esetek egyike, amikor a friss szülők az anyuka szüleinél lakva azt tapasztalják, hogy az otthonülő nyugdíjas szülőknek eszük ágában sincs segíteni a lányuknak, aki majdnem meghalt a szüléskor és alig vonszolja magát, csak kritizálnak, és káros tanácsokat adnak. Vagy amikor veszélyeztetett terhesen fekszik valaki a szülei házában, azok meg egy kanalat se tesznek arrébb neki, miközben nem tudja ellátni a másik pici gyereket, aki rémülten nézi a fekvő anyját. <br />
Nagyon utálom a médiák által nyomott popsikrémes idilleket, meg a reklámokat amikkel elhitetik, hogy a gyerek egy vagyonba kerül.<br />
Réz András mondta pontosan, amikor hazahozták az első gyereküket a kórházból: "Ez mostantól, mindig itt lesz...!" Ha tudnák a primagravidák, mire számítsanak, nem lenne annyi depressziós, gyesbetegséges mami; s főleg azt kéne tudni, miben hajlandók a nagyszülők segíteni majd.
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/03/17/melyik_agyfelteked_dominans/full_commentlist/1#c9952386
Válasz erre: Melyik agyféltekéd domináns?
2010-05-26T14:41:32+02:00
2010-05-26T14:41:32+02:00
Ariadné2010
http://blog.hu/user/394808
<a href="http://vanvalasztasod.blog.hu/2010/03/17/melyik_agyfelteked_dominans?fullcommentlist=1#c9951261" class="reply_nick_401468" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9951261 );">@mo'at</a>: Amikor először pillantasz a forgó lányra akkor azt látod hogy jobbra vagy balra forog. Az akaratlagosság azt jelenti, hogy ha koncentrálsz egy kicsit, esetleg nem közvetlenül a képre fókuszálsz hanem mellé, akkor meg tudod fordítani a forgás érzékelt irányát. Ha képes vagy arra hogy mindkét irányba lásd forogni a lányt, azt jelenti, hogy elég jól kihasználod a két agyféltekéd funkcióit.
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/03/17/melyik_agyfelteked_dominans/full_commentlist/1#c9951261
Válasz erre: Melyik agyféltekéd domináns?
2010-05-26T14:34:37+02:00
2010-05-26T14:34:37+02:00
mo'at
http://blog.hu/user/401468
Mit jelent, ha akaratlagosan bármelyik irányba tudom forgatni? (A leírások alapján úgy tűnik, mindkét agyféltekémet egyformán használom.)
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/03/17/melyik_agyfelteked_dominans/full_commentlist/1#c9754151
Válasz erre: Melyik agyféltekéd domináns?
2010-05-09T14:53:51+02:00
2010-05-09T14:53:51+02:00
Dytta
http://blog.hu/user/447355
Ez nagyon érdekes! Nekem sikerült megfordítani. Először azt hittem valami technikai malőr, de kipróbáltuk egyszerre a férjemmel, s ő csupán egy forgásirányt állapított meg, mikor én már ellenkezőleg láttam forogni.
https://vanvalasztasod.blog.hu/2010/03/28/segitseg_panikrohamom_van/full_commentlist/1#c9241300
Válasz erre: Segítség!....Pánikrohamom van!
2010-03-28T15:07:10+02:00
2010-03-28T15:07:10+02:00
Dr. Kward
http://blog.hu/user/272993
az unokahúgomnak hasonló tünetekre a ételintolerncia vizsgálatot ajánlottak. El is végzett egy vizsgálatot, több kajára is pozitív lett, most teljesen átalakították az étrendjét, 1,5 hónapja nyomja, mondjuk még korai értékelni, de érdemes ennek is utánanézni. A tesztről és betegségről is van itt info, ha érdekel valakit: <a rel="nofollow" href="http://www.food-detective.hu">www.food-detective.hu</a>