HTML

Elérhetőségem

INGYENES mini tanfolyam

Név: *
Email: *

Kalló Melinda kineziológus - Kineziológia blog

Ha válaszút elé érkeztél és nem tudod hogyan tovább, először is el kell döntened hogy barátságos vagy barátságtalan univerzumban élsz-e...(Einstein egyik híres mondása). Sorsodat a választás pillanatában alakítod. Olyan embereknek segítek akik valami miatt nem tudnak továbblépni az életben. Segítek nekik átlátni a problémát, célt és értelmet találni az életben. Feloldom a bennük levő blokkokat, hogy tovább tudjanak lépni és hogy teljesebb életet éljenek.

Tarts velem a Facebookon is!

Címkék

agyféltekék (2) allergia (1) álmok (4) anya (1) áramlat (2) átváltozás (1) az élő mátrix (1) a titok (1) baba (2) boldogság (5) célok (5) david hawkins (1) depresszió (1) diéta (1) döntés (1) éft (1) egészség (2) éld az (1) életcél (5) életstílus (1) energia (2) értékrend (1) félelem (1) félelmek (1) film (2) flow (2) fogyókúra (1) gondolataink (6) gyerek (8) gyereknevelés (8) gyermek (2) gyógyítás (2) gyógyulás (1) halogatás (1) harmónia (5) heti frissítő (9) hiedelmeink (2) hitrendszer (5) hosszú élet titka (1) hullámvölgy (1) igazság (1) inga (1) intuíció (1) izomtesztelés (5) karrier (1) kineziológia (14) kineziológia gyakorlat (8) kineziológus (3) kismama (1) kommunikáció (2) konfliktus (1) korlátozó hiedelmek (2) köszönöm ereje (1) kreativitás (2) krízis (1) lehetőségek (2) louise l hay (1) meditáció (2) oldás (2) önbecsülés (2) önbizalom (3) önbizalomhiány (1) önértékelés (4) one brain (6) önismeret (4) önkifejezés (2) online tanácsadás (1) pánik (1) paradigmaváltás (1) pozitív gondolkodás (3) pránaevés (1) problémamegoldás (2) stressz (7) stresszek (1) stresszoldás (7) szakítás (2) szellemi törvény (1) személyiségfejlesztés (2) szeretetnyelv (1) szerkezet funkció (1) szokások (1) születés (1) szülő (2) szülők (1) tanulás (1) traumák (2) tudatalatti (1) tudatosság (2) újrakezdés (5) választás (1) változás (7) van választásod (1) vezérlő értékeink (1) világnézet (2) vonzás törvénye (9) életed (2) Címkefelhő

Te rettegsz a stressztől?

2013.04.08. 10:48 Ariadné2010

stressInSand.jpg

Sokat gondolkodtam pár évvel ezelőtt hogy változtassak-e az életemen vagy sem. Menjek-e vissza a régi munkahelyemre gyes után vagy sem. Mindent végig gondoltam, a családi, anyagi helyzetünket, az álmaimat, az életem összes területét amelyre kihatással volt a döntésem. Érvek és ellenérvek sokaságát sorakoztattam fel. A döntés félelmetesnek tűnt.

 

Miután mélyen a lelkembe néztem tudatosodott bennem, hogy leginkább a stressztől féltem.

 

Attól féltem hogy nem leszek képes kezelni a váltással járó stresszt. Féltem attól hogy a döntésemben rejlő részletek megvalósítása olyan stresszt zúdít a nyakamba amelyet talán nem tudok kezelni. Legfőképp attól féltem hogy ez a váltás a legrosszabb démonaimat aktiválja majd: a kontrollmániámat, az aggodalmaskodásaimat, a perfekcionizmusomat.

 

Útközben azonban megtanultam pár dolgot:

 

Rájöttem hogy igencsak rugalmas tudok lenni. Az élet állított már pár kihívás elé, de mindannyiszor megoldottam. Volt olyan is amikor térdre kényszerített a fájdalom, félelem és szomorúság. Betegre aggódtam magam. Azonban mindig felálltam és továbbmentem. Mindig megpróbáltam önmagam legjobb változata lenni.

 

Az igazság az, hogy bármi is történik a mai napon holnap úgyis felkel a nap. Azt kell mondanom, hogy elképesztően szerencsés vagyok. Egészséges és erős vagyok. Fedél van a fejem fölött és a szeretteim körülöttem vannak.

 

Ez számodra is érvényes.

 

Gyerekkoromhoz és fiatal felnőttkoromhoz képest most már rengeteg eszköz áll rendelkezésemre amellyel kezelni tudom a stresszt. Rendszeresen meditálok, mozgok, egészségesen étkezem.

 

A titok a hajlandóságomban áll, hogy használjam is ezeket az eszközöket.

 

A problémát nem lehet csak amúgy pikk-pakk egy nyugtatóval elintézni. A titok az életmódbeli váltásban rejlik. A jólétemet nem tekinthetem magától értetődőnek. Most már tudom, hogy csak akkor tudom elvégezni azt a munkát amelyre ide születtem, ha a mentális, fizikai, spirituális egészségem elsőbbséget élvez mindenkor.

 

Ha te is nagy döntés előtt állsz, állj meg egy pillanatra, nézz magadba és tedd fel a kérdést: Azért félek mert az a bizonyos út nem nekem való vagy félek a változással járó stressztől.

 

Csak te tudod a választ. Egy dolgot azonban jegyezz meg: Ha a kényelmet választod a változás, fejlődés helyett azt előbb vagy utóbb megbánod. A fejlődés mindig félelmetes, hiszen ismeretlen területre hatolsz be. Kitágítod a korlátaidat. Kilépsz a komfort zónádból. Ezekben a pillanatokban:

 

A stressz normális.

 

Képes vagy kezelni a helyzetet.

Ne gondolkodj tovább! Hatolj az ismeretlenbe! Változtass! Fenébe a stresszel!

 

Ne vedd az életet olyan komolyan! Ne feledd, semmitől nem kell félned valójában csak a magától a félelemtől.

 

Te hogy állsz ezzel a kérdéssel? Félsz a stressztől? A hozzászólásokban megírhatod.

Ebben a videóban találsz egy kis inspirációt a stressz kezelésére. A magyar feliratozás beállítható a képernyő alján, ha nem jelenne meg automatikusan.

Szólj hozzá!

Címkék: célok stressz

A bejegyzés trackback címe:

https://vanvalasztasod.blog.hu/api/trackback/id/tr325206860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása